6+2yim aşırı derecede iştahsizim normalde de çok yemek yiyen bi insan değildim ama hamilelikte hep bi şişkinlik hissediyorum hiçbirşey yemek istemiyorum sadece gün içinde direncim düşmesin diye zorla bikac bisey yiyorum normal mi zararı var mı şuan hiçbirşey yemememin😥