Soe en iyisini bulmak zor. Hepsinin güvenilirliği tartışılır. Bizde braun kulaktan ölçen var. Çok şükür kızım bir kere ateşlendi ama onda da kulaktan ölçen dışında 2 ayrı koltuk altı termometresiyle ölçtüm. En güvenilir koltuk altı ama bebeklerde biraz zor olabiliyor kullanım. Braun da da pek sorun yaşamadım ama bazen bir kulak başka bir kulak başka çıkarıyor. O yüzden hiçbir zaman tam güvenemedim. Son olarak kulaktan ölçenlerde koltuk altına göre yarım derece sıcak çıkıyor o da normal bir durum.
temassızlar da çocuk uyurken fln için iyi, uyandırmıyor çocuğu ama ben pek güvenememiştim onlara.