Hikayemi hamileliği benim gibi yüreği ağzında geçiren annelere umut olması için yazıyorum kızlar. 27. Haftama kadar çok güzel hamilelik geçirdim 27. Haftamda kontrolde doktorum rahim ağzı kısalığımı farketti 25 mm le ve haftaya kontrol verdi. Ama aradan üç gün geçti gece karnım çok sertleşti sabah kalktığımda göbeğim aşağıya düşmüştü hemen doktoruma gittim rahim ağzı kısalığı 20 mm olmuştu bana yatış verildi. Nst de sancılarım çıktı ciğer geliştirici vs yapıldı doğum durduruldu normal serviste yatmaya başladım ama ertesi gün nişanım geldi koyu pembe bi akıntıydı. Sabah ultrasona girdiğimde rahim ağzı kısalığına bakılırken kanamam başladı açıklığım 3 idi hemen doğum odasına aldılar beni yine doğumu durdurdular ve ben 12 gün hastanede yattım. Haftam büyük olduğu için serklaj yapılmadı 22. Gün sonun da 3 cm açıklıkla ve 14 mm rahim ağzıyla eve çıktım annemlerde tam 6 hafta sadece wc yemek harici kalkamadan yattım. En son 33+4 de kontrole gittiğimde rahim ağzı 10 mm kalmıştı ama açıklığım 1.5 cm e düşmüştü. Bebeğin kilosu 2145 Gr dendi ve göbek çevresi bir hafta geride idi. Eve geldikten 4 gün sonra karnım yine kasıldı ve doğumdan önceki gün çok kötü ishal olmuştum sanırım bu açıklığın belirtisiymiş. Doğum olacağı gün bebeğimle ilgili bilgiler okurken birden altıma su geldi tutmaya çalıştım tutamadım ayağa kalktığımda bardaktan boşalır gibi su geldi hastaneye yatana kadar su gelmeye devam etti su gelmesi anlaşılmayacak bişey değil korkmayın. Hastaneye gittim açıklık 5 cm di doğum odasına yatana kadar sancım yoktu tam o yatağa yattım sancılarım başladı. Sancı adet ağrısının daha şiddetlisi dayanılmayacak gibi değil ama arada dinlenmeye fırsat oluyor. Sancımın sıklaşması için buskopan yaptılar bana. Sancı başladılar 45 dk sonra doğurdum. Sancı geldiğinde ıkınıyorsunuz o biraz zorluyor ben ıkınırken doktor alttan destek verdi bana. Bi ara gerçekten yapamayacağımı düşündüm ama hepsi geçiyor kızlar güçlü olmak ve sabretmek gerekiyor. Velhasıl doğurdum kızlar oğlum hemen ağladı şükür çocuk doktoru kontrol etti sorun çıkmadı küveze almadılar yanıma verdiler ama üç gün sonra emme refleksi tam gelişmediği için küveze alındı şuan küvezde. Onu orda bırakmak çok zor ama inanıyorum oğlum sağlığına kavuşup yanımıza gelicek. Şuan süt sağıp götürüyoruz. Sizlerde bize dua eder misiniz teyzeler oğlum sağlıkla biran önce yanımıza gelsin kavuşalım 🤍