ozlemprlk16 Gamzedrsun bende orda seda duygu özüpek e gidiyorum hamilelikten önce de gitmiştim cok iyi ilgili sorularını cevaplayan bir doktor
Krizantem_ Gamzedrsun Ben gitmedim ama arkadaşım Yılmaz Çetin e gidiyordu Ziya Çetin in kardeşi çok memnundu ve telefon numarasını da vermişti. Bilirsiniz devlet hastanelerinde pek vermezler. Sorusu olduğunda istediği zaman ulasiyordu
Gamzedrsun ilkannelikkk ilgileri nasıl acaba ilk kez kontrole gideceğim kese için hangisine gitmeliyim bilmiyorum sürekli gideceğim doktor istiyorum 🥰
ilkannelikkk Gamzedrsun ikisinden de memnun kaldım bence alanlarında çok iyiler hem insaniyet olarak hem de bilgi
gamzeozer16 ozlemprlk16 doğumunuzu seda hanımmı yapıcak bende ilk defa gittim çok beğendim ilk gidişim son gidişim oldu malesef ☹️ Bebegimin kalbi durdugu icin almak zorunda kaldı. Ama doktor cok iyi ilgili bir doktor. Devamlı takipli hastasımısınız
ozlemprlk16 gamzeozer16 ben takipçi hastasıyım daha önce kadin hastalıkları icin gittim tedavi yöntemi cok iyi memnun kaldım ancak ilk dogumum olacağı için ayrıca özel hastaneye de gidiyorum ozel de dogum yapacağım yani