Hamilelikte sola yatılmasını öneriyorlar ama sola yatamıyorum karnım resmen acıyor sola yattığımda ve çok uykusuz kalıyorum rahatsız oluyorum hamile yastığı aldım henüz gelmedi insallah o işe yarar yoksa sola yatmak konusunda çok dertliyim. Sizde böyle oluyormusunuz tek benmiyim bu problemi yaşayan