Taze-Anne28 Kaç tane alınmalı yenidoğan mı 3 aylık mı alınmalı uzun kol mu kısa kol mu almalı. Herkes bol al diyor ama kestiremiyorum. Bebeğim nisan sonu gelicek bu arada
mercimeginanne Taze-Anne28 0-3 aldım ben uzun kollu ve kolsuz üçer tane ama uzun kollu almayın diyorlar o yüzden pişman oldum 🙄 sürekli toplanıyormuş kollu olan
Epifenomen Taze-Anne28 Yenidoğan almayın, 50 cm deniyor ama bebeğin poposuna takılan bez hesap edilmiyor. Gebeğim 47 cm doğdu yenidoğan zıbınları zar zor 2 hafta giydirdim. Bence en kullanışlılsrı kısakol olanlar ben onları kullanıyorum. Nisan sonunda öyle çok kalın giydiremezsiniz zaten kısakol tercih edin
Mervuras26 Taze-Anne28 ben ortalama karışık aylar aldım ilk bebeğim olacak Allah nasip ederse . Yeni doğan ve ayaklı zıbınlar çok kullanışlı olmadığını söylüyorlar . Az aldım o yüzden ama uzun kollu oluyor bebek oldukları için ince kumaşları yazın da uygun olur 👍
Ozlem23 Taze-Anne28 ben askılı ve 3 aylık aldım yenidoğan hiç almadım hastane çıkışlarının içinde vardı annemde uzun kollu iki tane yenidoğan almış yeter dedim iki üç tane kisakolluda almadım üstüne birşey giydirirsin o kol kısmı kıvrılıp bebeği rahatsız ederse diye korktum
Taze-Anne28 mercimeginanne bende toplam 7 tane fln var uzun kollu iki üç tane kalanı kısa kol ama herkes çok çok al çabuk batıyo bir günde 5 tane değiştiriyosun fln diyince 10 tane daha mı alsam diyorum
Epifenomen Taze-Anne28 benim günde 3 defa değiştirdiğim oldu zıbını ilk zamanlar sürekli dolu dolu kaka yaptığı için zıbınına geçiyordu bence 7 8 tane işinizi görür. Ben iki günde bir makine açıyordum yetiyordu
mercimeginanne Taze-Anne28 yok cnm ya hemen büyüyor deniyor. 2-3 tane de iç zıbın aldım bence fazla bile ama sen bilirsin gene de. 3-6 yada 6-9 falan al alcaksan
Esekoldurengunes Ben yenidoğan 4 tane kısa kollu, 3-6 ay da yine 4 tane kısa kollu aldım. Bebek doğduktan sonra fazlasına ihtiyaç olursa internetten veya mağazaya babayı gönderir aldırırım diye düşündüm.
Taze-Anne28 Esekoldurengunes aslında bende öyle düşündüm de şimdi ilk zamanlar bunla da uğraşmayım dedim. Ebebekte 5 li satılıyor uygun fiyata ordan alayım kafa rahat olsun dedim
Taze-Anne28 Mervuras26 ayaklıların zararını bende duymuştum hiç almadım o yüzden. Şimdi şeyi düşündüm 3 aylık olanı alsam biraz büyük dursa da sorun olmaz heralde
Esekoldurengunes Taze-Anne28 Ebebektekilerin yorumlarında ilk bir ay bebeğe 6 aylık zıbın oluyor, kalıpları küçük yazmışlardı. Ben de ebebekten aldım da böyle yorumlardan ötürü çekinerek az aldım 🙄
Mervuras26 Taze-Anne28 aynen genelde evdeyiz zaten bebeişler küçük olur. Ama Gine’de siz yeni doğan bir kaç takım alın bebeiş minyon olabilir diğerleri çok büyük gelebilir . İhyiyaç halinde alınır zaten ☺️