Albiina05 Liya28 ben de istiyordum ama almıyorlar :( özel hastane belki alırlar dedim ama bakanlıktan denetleniyormuş. Normal doğum olsa alabilirdim ama sezaryende anestezi uzmanı var ve denetleme oluyor maalesef dedi