Merhaba ben 21 haftalık hamileyim . Geçen hafta idrar yolu enfeksiyonu şikayetimden özel bir hastaneye gittim , doktor sağlıklı olduğunu söyledi bana da bazı ilaçlar verdi . O gün çok istiğfar ettim ama sonra sistitim düzeldi . 1hafta sonra yine aynı doktora kontrole gittim , doktor bebeğimin akciğerinde küçük kistler gördüğünü söyledi , ve çok endişelendirdi beni . Cuma kendi büyük hastanemde ayrıntılı ultrasona gireceğim , bu cuma randevum var . Çok endişeliyim , kimseye de bişey soramıyorum ailem panik yapmasın diye . Bana bu konuda bilgi veren olursa çok mutlu olurum .dualarım sizinle