Tiko saglik sorunu yasayaniniz varmi, seker degerlerinize baktirdinizmi, bu haftalarda net hisediliyor tekmeler degilmi? sohbet edelim
Yasinimm Tiko 22+6 bitmiyor sıkıntı dişimi çektirdim cuma önce ki doktorum çektirme kalbi durur dedi yeni doktor çektir dedi inşallah bişey olmaz çarşamba tetonoz aşısı var 😪🤦♀️🤲
Beyzan Tiko ikinci gebeligim 23+5 deyim hareketleri 17 den beri hissediyorum. Kramplarim başladı bir e ara ara karnıma sancı giriyor. Doktora yarın gideceğim bu sefer şeker yüklemesi yaptırmayabilirim ilk gebeliğimde yaptırmıştım çıkmamıştı şimdi de şikayetim yok ama doktor yine de yapalım derse yaptırırım. Bakalım bizi neler bekliyor
Alyamm_ Tiko 25 haftalığım bir problemim yok şeker yüklemeside ilk gebeliğimde yaptırmadım düşük şekerim normalde İlkte hiç gerek duymadı doktorum bu kez de bana bıraktı.
Hafise Tiko tekme ne kelime karnım patlıycak oluyo bazen 😁 ikk gebeliğim zayıf hamile kaldım ondan diye düşünüyorum şeker cıkmadı şükür yememe dikkat ediyorum 22+2 olduk tartıldım daha kilo almadım belki bu aralar 1 kilo almışımdır şimdilik herşey yolunda cok güzel 😍 beklemek cok zor ama 😁 hemen doğsa keşke
bircivcivannesi Yasinimm yaa dış çektirmeye bebeğinin kalbinin nasıl bı alakası olabilir :(( ben de yarın dişçiye gideceğim dişim kırıldı
Beyzan Yasinimm ayy ne demek kalbi durur ya Allah korusun ben ilk gebeliğimde kanal tedavisi artı dis çekimi yaptırdım. Çok şükür oğlum yanımda sağlıklı darısı size olsun inşallah 🌸
Kubraylmz0 Allah’a şükür şuan bir sıkıntı yok şeker için gidicem bu hafta 24 oldum bende merak ediyorum bakalım ne çıkacak 🤔
Limonumm Beyzan ikinci gebelignz tecrübelerisiniz ben bugün 20+6 oldum affedersiniz vajinamin solu ağrıyor bu haftalar normal mi ?? Bide bebegimin başı aşağıdaydı vajina soli tek ağrıyor dundendir ara ara ağrıyor bu arada serklajliyim
umaydurununannesi Tiko 24 artı 1 bel agrısı dısında ellerım sısıyo yurudugımde sekerıme de arkadasa baktırdım tokluk 115 cıkmıstı seker yuklemesı ıcın bu hafta doktor ne dıcek bakalım
Miumiu Tiko 23+1 ve tabiki de diş sorunu🤷🏼♀️ Yani ne mide bulantısı ne başka bir şey bu kadar çekmedim ya. Bugün sabah çektirdim dişimi azı dişim kırılmıştı çürüktü. Eve geldim hemen bebişimin hareketlerini kontrol ediyorum insan ister istemez panikliyor😣
Beyzan Miumiu en güzeli hamileyken yaptırmak çünkü emzirme depolari daha da boşaltan bir şey üstelik küçücük bebekle Dr ye gitmek ya da onu evde bırakmak filan daha sorun oluyor ben ilk gebeliğimde çok çektim diş yüzünden ikinci planlı bir gebelikti çocuk düşünmeye karar verince ilk isim dişçiye gitmek oldu sanırım kendime ettiğim en doğru masraf olsa gerek. İnşallah hiç bir hamile diş ağrısı çekmez çünkü hiç bir şey ise yaramıyor 😔
bircivcivannesi Miumiu benim de azı dişim kırıldı çürük geçmişi de var iç tarafı dolgu inşallah çekme gibi bı durum olmaz ya :(
Nurssss Tiko 19+6 17 haftadan beri hissediyorum hareketlerini kıpır kıpır hamileliğimin basından beri bı sıkıntı olmadı bir iki hafta sürdü bulantılar bile ama bu iki gündür inanılmaz bi baş dönmesi oluyo vitaminleri içiyorum tansiyon normal neden oluyo acaba basınıza geldimi
Miumiu Beyzan Ya canım benim mahvoldum sabahtan beridir kanaması durmuyor ayrı dert. Çektiğim acı ayrı dert. Bende hata ama hamilelikten önce dediğin gibi gitmem lazımdı. Erteleyerek diş ağrısından kaçılmıyor. Hem dişimden oldum hem de ağrısı cabası hala devam ediyor. Bebeğime bir sıkıntısı olmasın da tek dileğim o artık🙏🏻😣