Merve5561 Ama cnm senin ilk gebeliginde açılma olmuş yani ondan dolayı riskin yüksek attır bence 🙏 bende erken doğum yaptım ama bu 2 ci gebeligimde Dr 16 da atalım dedi ben başka Dr gittim çünkü benim açılma değil suyum heldigi için kızım doğmuştu işte doger Dr kontrol etti 24 haftaya kadar herhangi bir açılma görmedi ondan dolayı atılmadı ama eğer 30 altı olsaydı atacaktı 🙏 sende ihmal etme Allah büyük kizinla bit şekilde ilgilenirsin zor oluyor benimde kızım 31 aylık ama ne yapalım inşallah sag salim heoiniz alırız kucağımıza 🙏 ha bide serklaj olunca sadece dikkat ediyorsun ağrı kaldirmiyor,iş yaomiyor sadece wc kalkiyotusn şimdi bende riskliyim ama kızımla ilgilenmemi etkilemiyor 🙏