miniginannesi9 yenidogan sariligi cok normal cogu bebekte olabiliyor ki yumurtayla alakasi neymis mantikli bir aciklama yapmamis mi doktoru? Ben 37.haftamdayim bana artik gunde 2ser yumurta yemeye zorla kendini dedi oyle bir sey olsa son 3 haftamda bana bunu demezdi. Ondan once de her gun mutlaka 1 adet yemelisin diyerek yeme listemde hamileligin basindan beri var. Sarilikla alakasini hic duymadim gebelikte beslenme egitimleri vs de aldim kimse bahsetmedi, sanmiyorum oldugunu.