Aysununannesi Kızlar 39 haftalık olduk ne açılma var ne de sancı.Oğlum 3500 gram oldu bile.Doğum normal olacak Allah’ın izniyle.Ya gelmezse ne yapacağım😱Kızımı da normal doğurdum ama o 3000 gram idi.Yürüş yapıyorum 1 saat kadar her gün.Başka önerileriniz var mı ?
Sanemklcaydnz Aysununannesi Bizde 39+4 olduk tık yok yarın yatılım yaoılacak inşallah doktor suni deneyecek 🙏
Serendipity Aysununannesi merdiven inip cikma, pilates topunda ziplama cok oneriliyor acilmayi ve bebegi kanalda ileri dogru ittirmeyi kolaylastiriyormus
Buketkucuk Aysununannesi bol bol hareket, egzersiz, yürüyüş, merdiven inip çıkma, squat, hurma yemek, perine masajı, cinsel ilişki. Ben bunların iyi geldiğini duymuştum canım
edaelifokmn Ben 39+1de doğum yaptım doktor 3800 dedi açılmam ve sancım yoktu iri bebek sezeryan olabilir diyince stres yaptım bir gün boyunca ara ara devamlı squat yaptım, yokuş indim çıktım, bol bol hurma yedim gecesine doğum yaptım
Aysununannesi edaelifokmn squat hiç yapamıyorum dizlerim çok acıyor , hurma kesinlikle yeme dedi doktorum kilo alırım diye .40 geçmez inşallah oğlum kilo aldıkça zorlaşacak doğum 😣
Aysununannesi Sanemklcaydnz bana da çarşamba dedi 39+2 olmuş olacağım suni sancı verecek bana da.Suni sancı verip yine de gelmezse o zaman ne olacak peki ?
Sanemklcaydnz Aysununannesi hakkımızda hayırlısı olsun canım ama duyduğuma göre hiç açılması olmayanın bile suniyle açılması oluyormuş rabbim sağ salim kucağıma almak nasip etsün 🙂
Ozlemust Bende de tık yok 38+6 ilk doğum bebek 3300 d0 geçen hafta 3500 olmuştur çayında basık tekrrr bakalım dedi bugün muayeneye gidecem bakalım
Aysununannesi Serendipity ah benim bu dizler ne squat yapmama izin veriyor ne de merdiven ama pilates topu çok mantıklı geldi temin edeceğim bugün.
Aysununannesi Sanemklcaydnz aminnn valla şimdi merdiven inip çıktım suni sancıya dua edeceğiz o zaman artık rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı