Myszfr Kızlar Doğum ekim sonu gözüküyor ben iki tane atlet tarzı Zıbın aldım güzellerdi napim yanı dıyecegım su ki gıyebılır demi ekim sonu da olsa üstüne ılla ki bsy daha gıydırırz
Gulsunoyku Myszfr bende 30 ekimde allah nasip ederse doğum yapicam kısa kollu zıbın aldım 15 tane çok lazimlik oluyor hem giydirmesi kolay oluyor kızımdan biliyorum
Goncagp Ekim anneleri toplanmışız:) ben de 0-3 ay 7 tane aldım çabuk büyüyorlar ve alttan çıtlı olduğu için kullanılmıyor 5 az 10 çok dedi yeni Doğum yapan arkadaşlarım ama bi iki tane de yeni doğan alıcam ben şuan için yeterli görüyorum 😄