damlaaltinay Kızlar yolda hamile ölmüş kedi gördüm, kimse yardım bile etmiyor. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum, belediyeyi mi aramalı mıyım ? Kahroluyorum öylece bırakıverdim 😔
Busra34ybg damlaaltinay ayy hiç mi esnaf yok orda alıp bi kenara koyacak yazık ya belediye bakmazki canım malesef 😒
spiker_anne damlaaltinay Evet belediyeyi aramalısınız yoksa büyük hayvanlar parçalar yazık en azından usulünce alınsın 🥺❤️
hamsicik55 damlaaltinay ana cadde üzerinde kırmızı ışıkta beklerken yavru kediye araba çarptığını sürücülerin hicbir şekilde umursamadığını gördüm karşı şeride alıp arabayı en azından ölüsü acı çekmesin diye kenara koydum 😔 Elimden bu gelmişti sadece
spiker_anne Busra34ybg Belediyeler bakıyor gelip alıyorlar yoksa ölmüş hayvanların yaydığı bazı bakteri ve hastalıklar var bunlar yayılıyor belediye gelip alıyor 🌸
damlaaltinay spiker_anne Acil sağlık ocağına gelmek zorunda kaldım 15 dk başında bekledim kimse yardım etmedi hamile olduğum içinde elimi süremedim yine kenarda duruyor ama yazık çocuğa 😔 doğum ağır gelmiş ölmüş galiba 😔
Busra34ybg spiker_anne gerçekten mi çok güzel uygulama olması gereken bisey ben görmedim hiç belediyenin baktığını bi kaç kere denk geldik eşim aldı kenara bi yere koydu başka elimizden bisey gelmiyordu ortada kalmasın dedik çok sevindim böyle bi uygulama olmasına ☘️
spiker_anne damlaaltinay Eğer bizim görevimiz değil derlerse 5199 sayılı Hayvanları Koruma kanunu gereğince bölgelerdeki hayvanlar sizin gözetiminize verildi deyin belediyelerin görevleri arasında artık diye uyarın uğraşmak istemezlerse falan çok geçmiş olsun ❤️❤️
spiker_anne Busra34ybg 5199 sayılı Hayvanları Koruma kanununa göre bölgelerde ki hayvanların sorumluluğu belediyelere verildi onlara barınak ve yiyecek aşılama hepsi belediyelerin görevi tabi her belediye dikkat etmiyor o ayrı da bende gördüğüm zaman mutlaka arıyorum 🌸❤️❤️❤️❤️