Rabiahm demir, balık ilacı , decavit , magnezyum ve zentus diye bir vitamin ilacı kullanıyorum. Kan verdim geçen sağlık ocağında sorun yok sonuçların iyi dediler ama sanki bu ilaçlar iştah açıyor gibi sizde de öyle mi? Bazi arkadaşlarım bu ilaçları kullanmamış meyveden sebzeden alıyordum vitamini dedi arkadasim. Ben de meyve sebze de yiyorum ama doktor kullan dedi sonuçta bilemedim devam ediyorum 18 haftalığım. Sağlık ocağındaki ebe hemşire de mutlaka kullan dedi bu arada