Belgincn yaa bende de iste düşük riskim oldu . 25. Haftamda bir anda kan geldi ve kasılmalarım basladı . 4 gün hastanede yattım . 2 doz ciger geliştirici yaptılar . Sürekli magnezyum verdiler. Kanamam 1.5 gün sürdü . Progestan vermedi . Kasılmalarım dursun diye adalat diye bir tansiyon ilacı verdı . Normalde tansiyon sorunum yok ama bu ilaç kasılmaları durduruyormus. 30. Haftayı gördük çok şükür . Sen ücretine bakma doktorun ne diyorsa al . Daha çok küçük bebişin . Dogmaması için elinden geleni yap canım 🙏🏻