Soe kakao, badem, zeytinyağını doktorlar kesinlikle önermiyorlar. Nihayetinde karna sürülüyor vazelinin de tertemiz içeriğinin olmadığını biliyorum. Bebeğe zarar vermeyecek en iyisi lierac diye araştırdım. Başından beri her sabah lierac kullanıyorum. 28. Haftamdayım genetik olmakla beraber henüz çatlağım yok. Bio oil de iyiymiş diye duydum. Birini gündüz birini akşam sürecem galiba. Fiyatları pahalı ama kendine ömürlük yatırım yapıyorsun öyle düşün :) çatlaklarına bakıp keşke demeyecekseniz kıyın paraya gitsin :)