Gulkar Nesliserhat 27.haftamdayım ilk günlerden beri kullanıyorum ayriyeten iğnede kullanıyorum faydasını görürsün kan akışını hizlandiriyor
serapinci Nesliserhat bende kullanıyorum iğnede kullanıyorum zararı yok yararı var canım kan pıhtılaşmasını düzenliyor kanı sulandırıyor
Nesliserhat Deletedmom19 bir zararı yok dimi ben korkuyorum bugün doktora gittim 6 haftalık dedi üstten bakınca kalp atısını göremedi alttan bakınca gördü
Deletedmom19 Nesliserhat Ben ayrıyetten kan sulandırıcı iğne kullanıyorum hergün canım bi zararı olsa vermezdi doktorlar🤗merak etme
Kuzucum 29 haftalıgız bir aydır kullanıyorum canım. Doktorum bir zararı olmadıgını söyledi. Beni de korkuttular hep normal dogumda kanını durduramzlar diye. Doktorum etkisi olmaycagnı 32. Hafta da keseceğini söyledi.
Rana38 Bende kullanıyorum coraspın ama bende kanama yapıyor oyuzden ıgneye basladık bide progestan kullanıyorum kanama olunca kesiyoruz lekelenme bitince tekrar baslıyoruz 23+2 haftalık hamileyim 35 haftaya kadar kullancam cok faydalı plasenta yı yaslandırmıyor mus bebegın daha saglıklı beslenmesini saglıyormus
Rana38 Nesliserhat aynen canım Allah korusun dogum da pıhtı atmasını engelliyormus en basından bu yana kullanıyorum Rabbım saglıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin İnsallah 🙏