Merhaba bende dogum hikayemi sizlerle paylasmak istedim 12 mart gecesi saat 2 de kasiklarimda hafiften 5 dakikada bir agri olusmaya basladi 1 saat gectikten sonra suyum geldi azsr azar akinti seklinde direk hastaneye gittik nst ye bagladilar 3 cm de acikligim vardi evde agridan oturamamistim hep yurumustum ondan aciklik oldu diye dusunuyorum suni sanci verdiler o sanci cok kotu ben ilk istemedim ama doktorum suyun azaliyor senin sancinla dogum gec olur bebege riske atariz diye mecbur bagladilar ama berbat bisey o dayanamadim o agriya sezeryana alin dedim almadilar epidural yapin dedim epidurali yaptilar yaptiktan sonra agrim hafifledi kasiklarda sadece baski vardi agridan kat kat iyiydi canim yanmiyordu en azindan fazlaca ve belden igne cok korkuyordum hic korktugum gibi degildi keske en
Bastan isteseydim sonradan saat 09 da dogumum gerceklesti korkulcak durum yok o kadar telas yapmayin korkutmayin kendinizi ama ekip cok onemli sukur benim ebelerim ve doktorum cok iyiydi cok guzel motivasyon oldum hepinize simdiden hayirli dogumlar