Merhaba 17 haftalığım hala bebek hareketi hisssetmeye Başlamadım
Mide bulantılarım kesildi başka bir şikayetim de yok Bu durum beni biraz korkuttu Acaba bir şey oldu bu normal mi herkes bu haftalarda şikayetsiz mi geçiriyor biraz saçma oldu ama kusura bakmayın gebelik hali endişe ediyorum işte