ebru5855 Kızlar 30 haftalık hamileyim artık yürürken bile karnım çok ağrıyo başından beri ağrılarım vardı gittikçe çoğaldı doktorum yapacak bişey yok diyo doğuma kadar da sürecekmiş bebeğin yerleşiminden dolayı diyo var mı benim gibi bi durum yaşayan?
Senmerve ebru5855 bebek belki sönmüştğr yürğdükşe aşahıya basko uapar ayakta fazla durdugunuzda agrılarınızın olması normal ben ilk hamileliğimde hep karın kasık bel ağrısı çektim 1 haftadır grçmeyen ksrın kasık agrom var 2. Gebelşk tedbir amaçlı geldim sıra bekliyorım
ebru5855 Senmerve bebeğin kafası zaten aşağıda ama arkaya doğru duruyo yani farklı bi şekilde duruyo kesenin şeklinden dolayıymış galiba oğlumda aynı şekilde duruyodu ama onda bu kadar ağrım olmazdı sadece ayakta değil oturup kalkarken yatarken hep ağrıyo