Göğüslerim hamile kalmadan önce nasılsa öyle hiç büyümemişler gibi hissediyorum sanki içlerinde hiç süt yok 🙄 bu durum normal mi sizinde mi böyle sütüm olur mu. Doğduktan sonra mı şişiyor.
bir sorum daha var ben göğüs uçlarımdan çok huylanırım bebek emerken de böyle huylanır mıyım 😁