Juniorbaby1 Kızlar sizdede el parmak uçlarında bilekte uyuşma karıncalanma ağrı oluyir mu 19+5 haftalık gebeyim 1 haftadır bu şikayetim var
Busra34ybg Juniorbaby1 o haftalarda benimde olmustu geçti ilaca mı bağlı bilmiyorum sabah uyuşukluk hissiyle kalkıyordum yataktan hareket edince geçiyordu olabiliyor yani kalsiyum magnezyum kullanmıyorsan doktorunla konuş başla
Gkdmrtfnk Juniorbaby1 benim de öyle başladı sonra hiç geçmedi ve uyuşukluk artık ara ara da gelmiyor bir kaç parmağım sürekli uyuşuk yok yani tutmuyor ve his yok maalesef
Senmerve Juniorbaby1 magnezyum eksikliğinden oluyor genelde ama doktoruna danış bazı kişilerde dogumdan sonra devam edebilitormuş bazı kişilerdede geçiyormuş
Bilgenurrr Juniorbaby1 bol su yoğurt tükettim bende ağrıyla beraber sol kolum uyuşuyordu kalbime vuruyordu kan ilacı magnezyumla geçirdim çok su içtim hergün yoğurt yedim
Juniorbaby1 Bilgenurrr bende çok su içiyorum ama 1 haftadır düzenli ağrısı var sabah saatlerinde uykudan uyandiriyir kalkınca 10 dakkaya duzelio uzannca oluyi sanirim
Busra34ybg Juniorbaby1 o zaman emin ol normal bi durum karpal tünel sendromu diyorlar hatta gebelikte oluşabilecek bi durum
Juniorbaby1 Senmerve 1 haftadır başladı uykudayken başlıyor ağrısı uyandırıyor geçiyor kalkınca geçiyor sürekli uyku zamnnda basliyir
Brcklc @Juniorbaby1 benimde o haftalarda başladı karpal tünel sendromu o.36 dayım şuan bile yazarken elelrim hissiz ister magnezyum iç istersen atel bileklik tak ne yaparsam yaptım geçmedi mecburen doğuma kadar sürecek.
Gkdmrtfnk Juniorbaby1 doğuma 1 ay kaldı çok magnezyum kullandım önceden sadece sabahları oluyordu son 1 aydır kalıcı oldu geçmiyor ancak doğumdan sonra geçer dedi doktorum
tosbiginannesii Bende şu an 19+6 deyim 1 haftadır benimde sol elim işaret parmagim aniden uyuşuyordu bide geceleri bacaklarım belim ağrıyordu şu an hergun 1 maden suyu içiyorum geçti diyebilirim ama içmesinin gün yine oluyor