derindemir merhaba burda karşılaşmak ne güzel:)
Prowomen arkadaşım:)
Yumurtlama döneminde ağrılar oluyordu ya o dönem geçince azaldı aynı şiddetti kalmadı, ⅚ gün sürdü,
sizinde yumurtlama döneminde mi sadece o şiddetli yumurtalık sancısı olmuştu, yoksa tüm ay mı?
Dr a gittiniz mi bu arada minikten haber var mı:)