Fy9388 Ay valla gelsin 37+5de falan toplanıp gerilip kaliyo biyere sıpa . Yalancı sancılarda başladı uyku yok 🤯 yalancısı böyleyse gerçeği nasıldır Allah bu yoldaki herkeze yardım etsin
2021annesiyim Fy9388 benim son 39 gün bu gece ben de sürekli sancıya uyandım çok zordu doğurcam sandım korkmadım değil valla😶😅
seymabykn Fy9388 bende 36 hafta lığım bi an önce günü gelse de doğursam diyorum. Sebepsizce geceleri uyuyamıyorum bu aralar çok sıklaştı bide bi yere toplanıyor nefes aldırtmıyor 😂
ysfali06 Fy9388 bugün 37 oldum bnde. Bu yalancı sancı dediğiniz nedir ben çok rahatım hiç bişi yok bnde 🤷♀️ korkuyorum doğmayacak diye
Vuslat23 Bende aynıyım ama ayak yanmasından sabaha kadar uyumamışım okadar kötuki, gunduzde bır mumkun uykum gelmıyo ne olck bılmıyom
ilknuryakiskan Fy9388 37+5 te doğurcam başlarda erken diyordum ama şuan çocuğum inşallah 24 martı bekler diyorum ☺️ Uyumak ne münkün, uzanmak hayal gibi . Kalçalarım çürümüş et gibi acıyo ağrıyo
Nslhnkr Fy9388 aminnnn hergün yalancı sancı çekiyorum kıvranarak sonra diyorum toparla kendi daha kötüsü gelicek sen güçlüsün hadi silkelen diyorum kendime ama agrı geçmiyo 😂🤪 gerçekten zor
Alperefet Fy9388 kızlar karınınızın yattığı tarafı ağrıyor mu kalktığınızda gece iki saatte bir uyanıyorum yattığım taraf komple ağrıyor karnım da bebek eziliyor diye korkuyorum resmen🤦🏾♀️ Size de oluyor mu 37+4 bu arada