Hifaa1635 Kızlar dua edin bana ne olur bu gece agrıyla gittim sabaha doğumum var eve yolladı doktor ilk doğumum korkyrum
Selinn27 Allah yardımcın olsun sağlıkla gelsin hayırlısıyla kavuşursunuz inşallah yavrunuza 🙏 darısı tüm benim gibi bekleyenlerin başına 🙏
_seda_ Hifaa1635 ağrı çok mu siddetliydi bnmde belime vuruyor anlamadım🙄 yarin bende gitcm Dr ye bakalim hayırlisi olsun artik
Hifaa1635 _seda_ herkesin bir değil ama ben çok agrı cekiyorum aslında agrım yoktu sadece karnımda sertleşme vardı oda kasılmaymıs anlamamısım Allah yardımcımız olsun
Ezolym Hifaa1635 iyi ki de yollamış eve yollamasa nst de yatıp dırsan daha kötü canım sakin sakin duşunu al temizlen korkulacak hiçbişey yok bebeğini etkileme strese girip de. Relaxx☺️
suramilaninannnesi Hifaa1635 Allah yardımcın olsun canım inşallah sağlıkla al bebeğini kucağına 🤲 nasıl bir agriydi bu sancı mi bende 39+6 yim bekliyorum
Morvy Hifaa1635 allahım kolaylık versin korku çok normaldir bence ama yavrunuza kavuşacaksınız inşallah böyle düşün ve onu kucağına verdikleri an bütün acıların bitecek inşallah sağlıkla gelsin miniğiniz☺️