Nazyun 23 haftalık hamileyim yaklaşık bir haftadır agrım vardı bebek baskı yapıyordur yada yorulmuşumdur diye düşündüm aslında ama 2 gündür şiddetlenmeye başladı doktora gideceğim fakat şuan doğumdaymış doktor vajinamın üst tarafındaki kemikler agrıyor bacağımı kaldırdığımda canım yanıyo yürürken paytak paytak yürüyorum internetten baktıgımda vücudun kendini Doğuma hazırladığını yada magnezyum eksikliğinden yazıyo ama bu kadar erken başlaması korkuttu açıkcası Doğuma kadar bu acı nasıl olur bilmiyorum başına gelen varmı
CansuBS Nazyun bende 25 haftalık hamileyim yaklaşık 2 haftadır aynı durumdayım yürüyemiyorum nerdeyse bazen o derece ağrı var. Doktorunuz ne dicek acaba bende burada bekleyeyim 👍🏻
Badgirl_ 23+5 gunluk hamilym canmm bendede aynisi oluyo dun doktorma msj attm muayneye gelmen lazm dedi ama suan gitme durumm yok doktorn ne dicek bende burda beklm🌼