zerana Arkadaşlar 36. Haftam bitmek üzere bu gece aniden ayaklarımda huzursuzluk baş gösterdi. Ağrı değil sancı değil tuhaf bir his. Ayaklarımı sürekli hareket ettirmek istiyorum. İşin kötüsü hareket ettirincede geçmiyor bu his. Bi çözümü var mı bunun???
mavis24 zerana huzursuz bacak sendromu 23 haftalıgım ölücem resmen sürekli bacaklarıma bişey vurmak istiyorum mahvetti beni çözümünü bulamadım bi türlü
es-es1 zerana bende de oluyor 🤦♀️ soğuk suya tut ayaklarını 1dk falan bende işe yarıyor fayda eder belki
Hiranurecrin zerana bendede oluyor çok kötü bu beim üçüncü hamileliğim ve her üçünde de dördüncü ayı bitirir bitirmez oluyor biz buna bacaklarimda hava var hava girdi gibi bi şeyler diyoruz 😅😊
zerana Zeynepelf delireceğim uyku uyuyamıyorum artık. Ayaklarımı soğuk suyla yıkadım eşim masaj yaptı, yürüyüş yaptım yok bana mısın demiyor. Hayatımda ilk kez yaşıyorum böyle bir şey. Ruhumu sıkıyor resmen
Zeynepelf zerana bende sadece o yok valla mantar enfeksiyonu, idrar enfeksiyonu, kasıklarımda ağrı, vajinada baskı, adet sancısı bir sürü şey var ve gerçekten biran önce doğsa diyorum artık
Helinrojbinn Zeynepelf aynilari bndede var huzursuz bacak sendromu buna dahil mide yanmasi kasik agrisi bel kalca kuyruk sokumu agrisi topalliyorum resmen mantar ve enfeksiyon kasinmaktan mahfoldum demin sirekeli su ypyordum he bazen altim yani rahim oyle bi aciyorki ordan bi bacak firlayacak gibi bu haftada ek olarak vajinadaki o kemik kisim kirilca gibi bu ne bicim hamilelik hastalik gibi dogsada kirtulsam diyorum ama kiriksiz bi skilde dogumdan nasil cikarim acaba kemiklerim bnden bagimsiz resmen 3 aydir sabah 6 7 de uyuyorum 4 ysnda bi kizim var ve 38 hftalk oldum bugun 😧😣 tobe bidaha cocuk yapmam ilki cok guzeldii
Kadriye_sekerci Huzursuz bacak sendromu. Bazı insanlar sadece hamileylen yaşar. Benim gibi şanssızlarda sürekli yaşar. Belli bir tedavisi yok. Bol magnezyum tüketmek. Geldiğinde yürümek ve buz kompresi yapmak rahatlatır sizi
Zeynepelf Helinrojbinn benimde ilki çok kolaydı bu neden böyle oldu anlamadım. 2.5 yaşında kızım var benimde ve zaten uyuyamıyorum oda uyanıyor 8 de pert oluyorum. 😢