Merhaba güzel anneler:) bir sorum var aklıma takılan doktorada gittim ama muayenede bir sıkıntı olmadıgını söyledi.. sorunum şöyle benim her ay kısa süreli bir sancıyla birlikte siyah birkac damla akıntım oluyor.. progestan kullanıyorum muayenede bişi çıkmadı en son progestanın tahrişine bagladık olayı.. ama zamanını takip ettiğim zaman benim hamilelikten önceki regl döngüm ayın 13 üydü bu siyah akıntıda her ayın 13 ünde oluyor başkada olmuyor o gün bir kac damla oluyor siyah bidahada olmuyor.. yani gebeliktede regl döngüsü normalmi yoksa sadeve denkmi geliuor böyle anlayamadım🙄başına böyle bişi gelen varmı? Bu arada 26+1 hamileliğim