Didem34 tam tamına 36+4 günlük olduk bizde :) dabah kontrolüm var en son geçen hafta salı gitmiştim 35+5de 3 kilo 300 gram 51 cm di oğluşum biraz genetik olarak iri bebek olacak dedi doktor şekerim falan yok :) skolyozum olduğu için zorunlu sezaryen olacağım ve tam tarihimiz bu sabah belli olacak inşallah 🙏 zaten iri bebiş olduğu için haftaya çarşamba perşembe yada cuma kavuşmuş olacağız Allahın izniyle ☺️ sıkıntılarıma gelecek olursak kabızlık ve bel ağrısı aşırı derecede çekiyorum yataktan aşırı zor kalkıyorum belim sanki yerinden çıkmış gibi ilk adımları atarken çok zorlanıyorum… Artık dayanılmaz oldu inşallah hemen sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize ☺️🙏