Meryemaskerden seymen 30.haftadan beri 2haftada bir gidiorum 32de gittim yine 15gün sonra gel dedi gebelik skerim var o yüzden sürekli kontrol etmem lazim bebeği dedi
Aslihan26 Benimkide 2 haftada bir istiyor artık şuan 32+4 teyim. Ama açıkçası zaten ben çalışmıyorum ayda 2 kontrol biraz ağır gelir maddi açıdan. Enson randevumdan sonra 10 gün kontrol randevusu ücretsiz olduğu ıçın 10. Gün gittim ondan sonra 2 hafta sayıcam. Napiim 😔