Sevgili anneler 3-4 D ultrasona girdinizmi bebeklerinizi gordunuz mu ? İnterneten okudum en uygun donem 27-32 hafta arasi daha net resim alma şansi yuksek miş , siz ne zaman girmeyi duşunuyorsunuz ? 21 haftada girdik biz detay ultrasona bu son mu yoksa ileride gine doktorumuz isteycek mi ? Geri ye ne kaldi ? Sadece kontrol mu ? 23 haftasındayız