mervetari4 Elvinelvan Ben ikiz gebeym canm erken doğum riskimde var o yuzden hazirladm bugun tam 30 +0 oldk aksam hazirladm hepsini🌸 Ama size tavsiyem 33 34 ten sonrasına fazla bırakmayın zorlarsınız
Aloneanqel Elvinelvan 29+5 de filan hazırlamıştım canım. İyi ki erken hazırlamıştım çünkü çok ağırlaşmıştım ben 33 den sonra eğilemez olmuştum ve çabuk yoruluyordum. Erkenden hazırla dursun bence 😊
Meriiii9 Elvinelvan Ben gurbetteyım aniden bişey olur nolur nolmaz diye 32 de hazırladım ama 1 2 hafta daha gec hazırlanabilirmiş bence 38 im suan hıc gelecegı yok 🙄 oyle duruyo valiz haftalardır
Elvinelvan mervetari4 bende ikiz gebeyim bir kaç düşüğüm olmuştu o yüzden erken hazırlamak içimden gelmedi ama çok geçe kalmakta istemiyorum bilemedim