Pelin__1 o var zaten ya 1.kayipta öğrendim 2 gen homozigotum 2.de 0.4okspaar kullanırken aynı haftada durdu basima yıkıldı cunki iğne ile ilerlio goryodum burda benle aynı anda kaybedenler 2.de doğum yaptı ben kaldım eskilerdenim 3.de gebe kalmadan vitaminlere başlandı binsueu sonra iğne dozu yükseldi iyi derken gene kalbi durdu aynı haftada şok olduk bende doktoru bıraktım ara verdik sonra kasımda film çekildim rahimden meğer rahmim de tutunmaya yer yokmuş daracikmis ameliyat oldum genişletildi şimdi tekrar denicez ve ben 2 aydır d vitmani foliik asit aspir ine devam ediodm şimdi dedim idrara baktrim vitanjmelde de düşük çıktılar antibiyotik eklendi bide b12 hap verdiler artık tam dikkatli ilerliom🤦♀️