Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 15 gün oldu
ama ben de kanama yok
sadece hemsire sondayı cıkarrken lekelenme oldu dedi
doltorıma sordum olmayabilirsin dedi
yine de endişe ediyorum benim gibi olan var mı? 40 cıkınca doktora gideceğim kontrole gel dedi