Kizlar son 1 haftadir korkunc sekilde gaz var icimde ama cikabilen gazlardan degil😂 yedigimden ictigimden de degil cok dikkat ediyorum soguk almiyorum yine de bomba gibi geziyorum. Sancim basladiginda gaz sancisiyla karistirmaktan da korkar oldum artik😂 var mi boye olan neler yapiyosunuz? Bir de hamilelikte gaz sorunu olan annelerin bebekleri de dogduktan sonra cok gazli olur diyolar dogru mu?