Mineozturk3414 Beyza2526 maşallah. Özel bir program uyguluyor musunuz? Ben de perhiz yapıyorum hamilelikle beraber ama sadece kilomu koruyabildim. Zayıflayamadım hiç normal doğum istiyorum bende. Tebrik ederim çok güzel kilo vermişsiniz. Tavsiyeniz nedir?
Elifaysu NeslihanErKcl hicteee fazla deil o kilonun hepsi senin deil cnmmm sen bir annesin anneler her haliyle güzeldir🌺
ozge8693 dilekadaaa aynı ben çok canım sıkılıyor bu duruma benim de zararlı hiçbir şey yemedim ona rağmen aldım çok üzülüyorum
ilkannelikkk dilekadaaa aslında çok güzel sayılmaz asıl şimdiden sonra alınıyomuş 🤷🏻♀️ 60 la hamile kaldım
asli57771 dilekadaaa alınıyor son zaman özellikle ben ilk 4 ay hiç almadım sonra 1 ayda 5 kg sonra 2-3 kg almaya başladım dogumdan sonra veririz inşallah yeter ki bebişler saglıklı olsun 🥰
Beyza2526 dilekadaaa aynen öyle niyetim o zaten 100 kilonun altına düşüp normal Doğum yapa bilmek yoksa doktorum normal Doğum yaptırmicak 😀🌸
minikbirkuzu dilekadaaa 70 kiloyum boyum 1.68, maşallah diyeyim canim ne istediyse de yedim. Hic kısıtlamadim. Bebegim de çok şükür saglikli.