Gul9227 Ben daha 5 haftalık hamileyim simdiden dogumu nasıl yaparım diye dusunuyormm sizler neler dusunuyorsunuz sezeryan mı yoksa normal dogum mu planlıyorsnz paylasalım mı fikirlerimizi😊👍
Dilekcnkn Gul9227 ben 9 haftalığım 2 oğlumda doğal doğum oldu bunuda doğal doğum istiyorum hayırlısıyla bekliyoruz bizde ☺️
busegrr Gul9227 merhabaa bende dün evde test yaptım çift çizgi çıktı, gece gittik kan verdim hcg-66 çıktı. Yarında sağlık ocağına gidicem tekrar. İnşallah güzel sonuç alırım🤭
Gul9227 Dilekcnkn ay masallah isimleri ne ogullarının simdi ucuncu bebise hamilesin snrm kız mı erkek mi?:)
Dilekcnkn Gul9227 Can ve Kaan vallahi eşim kız çok istiyor bende isterim tabi kızım olsun tabi önce sağlığımız iyi olsunda gerisi önemli değil şu an sadece hissettiğim erkek nedenini bilmiyorum 😂
Gul9227 Dilekcnkn aman saglıklı olsun da gerisi onemli degil hakkında hayirlisi olsun insallah 😊cinsiyetini ogrenince bizimle de paylas merak ettim bak
1beybi Ben de 5 haftalığım yerleşme ağrısı oluyor bazen ama bi gaz sancısıda var karışık kaybetme korkusu yaşıyor insan yeni olunca bi de :)
Gul9227 1beybi ayni benim durumları tarif ettin :)) bende de gaz sancısı arada giriyor felaket agriyo sonra geciyor cok uzun surmuyor yerlesme agrisi ilk zamanlar cok olmustu ozellikle solbacagim ve sol kasıgım cok agrimisti
1beybi Kbrdmr93 Gul9227 yaa ne güzel aynı şeyleri yaşayan biriyle konuşunca insanın içi rahatlıyormuş evet ben de bugün anlamsız bir sol bacak ağrısı vardı kasılmış gibi dünde belim ağrıdı çok geçti bugün inşallah sağlıklı bir gebelik olur dilerim hepimizin 🙏🏻