Emirle Nimetmtn tanıdğım birinin annesi 3 doğumunada İbrahim beyde yapmış çok memnun kaldığını söyledi
Bahardali Nimetmtn eski doktorumdur. Şahsını severim, insanlığını severim. Başka bir hastanede iken takibimi yapmıştı. Dünya ilacı kullanırken hiç karıştırmadan titizlikle benimle ilgilendi. Ama eklemsi yaşadığımı anlayamadı. Ölümden döndüm. Neyse geçti gitti
Nimetmtn Emirle bende kontrollerimi devlet de yapıp doğumu özelde İbrahim beyde yapmak istiyorum inşallah memnun kalırım ilk doğumum olacak insan korkuyor haliyle
Melekmurti Bende arkadaş tavsiyesi ile 2 aydir oraya gidiyorum çok memnuum doktordan bu cuma doğumum olucak sezeryan olucak yine yazarim inşallah bir sorun çıkmaz dua edin hanımlar
Nimetmtn Melekmurti inşallah canım benim sağ salim kucağına alırsın. Kendi isteğin ile mi sezeryan oluyorsun peki