Cyln34 ne diyeceğimi bilemiyorum gerçekten bana rahim ağzı kısalması teşhisi konulduğundan beri burda ağrım var bebek toplanıyor kasılıyorum diyen herkese durumumu anlatıp rahim ağzı ölçtürmesinin iyi olacağını anlatmaya çalıştım.Keşke sizinde biraz erken fark edilseymiş ama takdir böyleymiş Rabbim sabır versin,benim de bir düşüğüm var ikincisinde fark edebildi doktorlar.Allahım bundan sonra sağlıkla nasip etsin inşallah🤲🏻