Gulcan06 Rabbim sevdiği kulunu imtihan edermis bizi çok seviyor demekki . Millete ver cevabını hic esirgeme hadsiz çok ne yaşadığımızı kimse bilmez . Herkes dayanamaz katlanamaz uğraşamaz isin içinden çıkamaz . Icini ferah tut . Sana tavsiyem esinde tahlil versin mutlaka . Sehir hastanesi varsa bulunduğun yerde aşılama deneyebilirsin zaten sana aşılama derler direk . Bide özele falanda gitme büyük hastanelere git . Aşılmayacak sorunun yok icini ferah tut . Mutlaka duanı eksik etme . Biz elimizden geleni yapalım takdir Allah ın . Keske hastanenin dili olsa konussa her seferinde o kadar dua ederek gittim ki her seferinde mutsuz ayrıldım 1 2 sefer haric Allaha şükür ne esimde ne bende sorun yok ama vardı düzeldi , enfeksiyon , kist kanserden mi şüphelenmediler , igneye ragmen yumurtam çatlamadı , ilk kez 2 yumurtam oluştu kendisi çatladı bu seferde adetten sonra kanamam durmadı vs vs. Hamile değilim ama olacam inşallah . Bizim bebekler nazli çıktı napalım uğraşalım biraz . Esini aksatma ama lütfen . Sorun tek taraflı düşünürken sonra erkekte cikiyor gereksiz zaman kaybi erkeklerin verdiği bi sperm tahlili bizim gibi teferruatli degiller . Kusura bakma uzun oldu yardımcı olmak adina yazdım ayni şeyleri yaşayanlarn durumunu okuyunca kendimi görüyorum.