Merhaba kızlar 7+2 tek yumurta ikizlerine gebeyim. Bugün kalp atışlarını duyacağız allahın izniyle. Tek yumurta ikizlerine gebe olan arkadaşlar neler hissediyorsunuz? Neler yaşıyorsunuz? Zorlukları mevcutmu? Ne kadar kilo aldınız? Ağır geçiyormu? Hislerinizi merak ediyorum 🌸