BirMuallime şekerim yok canım test sonuçları temiz geldi bende b12 eksikliği çıktı iğne başladık onun dışında değerlerim normal geldi doktorum iri bebek olacak genetik de olabilir bu bizim için sorun değil normal dedi bu ayın 26 sı için yeniden randevu verdi 34 haftalık oluyoruz normalde yine gideceğim kontrole bakalım gelişimi ne durumda olacak şimdilik bol yürüyüş yap dedi sadece