guneysmom evet canım benim 1 hafta öndeydi kuzenimi aradım 3 cocugu var bilir dedim.. endişe ettim dedi sorun olmaz benim ilk oğlgum 4 hafta öndeydi sadce normal doğum biraz zorlandı kafası büyüktü. .
Hatta sezaryan dedi doktor ama kuzenim. Normale kendinş zorladı doktorumda aklından gitmiş sezaryan oldugu doğum başladı doğduktan sonra hemşirelere kızmış nasıl normale alırsınız filan kadını öldürmek mi istediniz diye tç filan filan kuzenimde kasıtlı söylemedi…
yırtılması fazla oldu 4 ay dikişli gezdi dikişleri patladı tekrar diktiler ama halinden cok memnunun 🤷
Bebek sapasağlamdı hiç bir rahatsızlık yok .
suan 6 yaşından zeka küpü. Onu duyduktan sonra kendim rahatladım