Srpl07 Piyorida hamileliğimi öğrendiğimden beri sabahları içecek olarak sadece taze portakal suyu sıkıp içerim çocuğuma vitamin olsun diye 6. Ayımız 😊
mlkkk Piyorida çay içiyorum normalde zaten çay içmem bi kahvaltı da içiyorum çok kasmaya gerek yok diye düşünüyorum 😊
HavvaF Merhaba genellikle çay ya da uyanınca süt sonrasında kahvaltıda çay🤭 nadiren sadece süt, meyve suyu içtiğim de oldu👀
Taze_gebe Piyorida hep çok özenli olmaya heveslenirdim sütler meyve suları bitki çayları diye ama normal çay 😂
Nisanurunannesi3850 Hamileligimin 6 ayi caydan tiksinerek gecti hep meyvesuyu iciyordum simdi cay icmeye basladim 8. Ayimdaym ara ara meyve suyuda iciyorum🌸
egesmom Normalde kahve içerdim hamilelikten önce ama hamile kaldığımdan beri çayı kahveyi haftada bir iki şeklinde tüketiyorumm sabahları taze portakal suyu veya nar suyu🙏🏽🙏🏽
Ekvatoral Piyorida üşenmezsem çay. Teksem genelde şalgam çok çok nadir sade kahve. Yalnız yapmadığım kahvaltıların yanında kesinlikle çay olur ama.
Leylarana Piyorida çoğunlukla su içiyorum sadece. Bazende evde yaptığım kompostodan içiyorum. Meyve suları sıkıp içebilirsin ama meyveleri ara öğünlerde lifli yemek daha iyi oluyor benim için.
sternocleidomastoideus Piyorida süt, çay , portakal suyu, son haftalarımda olduğum için yeşil çay da içiyorum artık arada ama erken haftalarda yeşil çay yasak
Yasoo96 Sutlu filtre kahve iciyorum. Caydan tiksindim maalesef. Meyve suyunda da fruktoz bollugundan terch etmiyorum☝🏻 Meyve yerim daha iyi.