Merhaba kızkar bende herkes gibi birgün buraya doğum hikayemi yazmayı hayal ederdim.. o gün geldi çattı hatta üzerinden 5 gün geçti .. Hikayeme başlayayım ozaman buarada hikayem ne çok pozitif ne de olumsuz ortaya karışık bişey işte.. salı günü akşam üzeri 4-5 gibi nişan gelmesiyle beni bi panik korku ve heyecan sardı artık zamanın geldiğini anlamıştım sürekli lavaboya gidip nişanım tekrar gelecek mi diye kontrol etmeye başladım her gitmemde az az geliyordu hastanemi aradım ve ebeyle görüştüm ne yapmam gerektiğini hastaneye gelmeli miyim yoksa beklemeli miyim diye sordum sağ olsun her şeyi tek tek anlattı ve sakinleştirdi .. yavaş yavaş sancılarım gelmeye başlıyordu önce kasıklarımda adet olacakmışım gibi bir his ve sonrasında adet olmuş gibi kasıklarım ağrımaya başladı saat 10 -10: 30 gibi artık gitmeliyim dedim cünkü kıvranmaya başlamıştım eşimle cıktık hastaneye gittik kendi doktorum gece doğumlarına gelmiyordu nöbetçi doktor kim ise onunla doğum yapacaktım neyse hemen çatı muayenesine alındım sancıyla catı muayenesi çok zormuş önceki çatı muayenemde hiç hissetmemişken bunda canım cok yandı doktor 3cm acılma var ama catın kemik yapın normal doğuma uygun değil dedi kensi doktorumda aynısını söylemişti ama şunuda eklemişti bebek iri olmadığı icin normal doğurabilirsin nöbetci doktorda cok zorlanırsın cok kesi atmak zorunda kalırız dedi beni korku sardı çatı uygun olmadıgı icin zorunlu sezeryan dedi ve imzamı attım bilemezdim yeni yemek yemiştim açlık süremin dolmasını bekleyecektik .. buarada 38+2 de doğurmuş oldum ..hazırlıklarım yapıldı ve Gece 1 de doğuma girdim spinal anestezi yapıldı iğneyi hiç hissetmedim bile 1 dk icinde bacaklarıma sıcaklık yayıldı ve uyustum ama nasıl heycanlıyım sürekli dua okuyorum hissedecekmiyim korkusu nasıl olacak korkusu derken basımdaki ebe doğumu izliyor bende basladılarmı diye sordum oda hayır dedi bende beni kandırıyorsun basladılar ama söylemiyorsun dediğimde bebeğimi gördüm yanagıma koydular okadar güzel ve miniciktiki 😍😍 hissiyat var ama acı yok evet spinal rahatmış kızlar ama pişmanlığıma birazdan değineceğim .. odama cıktım uyusuklugum geçtikten sonra ilk kalkma anı geldi en zorlandığım kısım kalkmak oldu canım cok yandı 2 3 kere denedik kalkamadım yataga geri düştüm hep en son kalktım kalktıktan sonra biraz yürüyünce açılıyorsun . 2 gece yattım ve evime geldim sanki hiç ameliyat olmamıs gibi rahat oturup kalkıp eğiliyorum bebeğimi kucagıma alıyorum dikişlerimden yana sıkıntım yok işte spinal pişmanlığım ama o baş ağrısı ve bel ağrısı yokmu hayatımı zindan etti bana 5 gündür ölüyorum sandım basım patlayacak derecede ağrıyor sırtım sızım sızım sızlıyor okadar ağrı kesici içiyorum fayda etmiyor dün serum yedim sıvı verdiler damardan o da işe yaramadı .. yani pişmanlığım bas ve bel ağrısı oldu spinal kaynaklı .. tabi herkeste aynı etkiyi yapmıyormus .. Bebeğimi sağsalim kucağıma aldım çok şükür rabbim hepinizin yardımcısı olsun hepiniz sağsalim kucağınıza alın inşallah yavrularınızı biraz uzun oldu hikaye inşallah sıkılmamışsınızdır.. Merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim herkese hayırlı doğumlar diliyorum🥰🥰