Meryrel Merhaba arkadaşlar Ben ovitrelle igneyle ilk ay hamile kalanlardanım. Ovitrelle igneyle ilk ay hamile kalan varmı ? Birde tam 5 hafta olduk ne kusma ne bulantı ne kasıl agrısı var tek şikayetim bel ve sırt ağrım benim gibi yaşayan varmı acaba ?
Z-asena Meryrel ben hamilelik belirtilerini ilk 2 ay hic yasamadm. Merk etme icinu ferah tut. Ben normal yollarla hamile kaldim. Guzel düşün guzel olsun hamilesin mutlu ol 😊
Zdk Meryrel iğnenin ne olduğunu bilmiyorum fakat hamileyse insan illa midesi bulanacak falan diye bi kural yok. Ben hiçbir zaman belirti yaşamadım midem bulanmadı bişeyim olmadı 35. Haftadayım. Neden illa kusmak istiyor insanlar midesi bulanmayınca panikliyor anlamıyorum😀😬
Dilekcnkn Meryrel benim 6 haftada başladı boşver bebeğin iyi olsunda bulantılar olmasın yoksa 1-2 haftaya bulantılar nasıl geçer diye bir post bırakırsın ☺️
incirannesi21 Bir arkadaşım hamile kalmıştı onda da aynı belirtiler oluyordu ama 2 aylıkken bebek kalp atışı yokmuş kürtajla alındı Malesf
Peri6606 Meryrel canim ne güzel iste rahat geçireceksin. Belirtileri yasayip ac kalip yorgun dusmektense belirtileri yasamadan diledigin gibi beslen dinlen ne guzel. Sen icini ferah tut aklina kotu bisey geldigi an elini karnina koy gozlerini kapa ve bebisini hayal et rahatla 🌼
bebissveannesi Meryrel ben ilk gebeliğimde karnın şişene kadar hamile olduğumu idrak edememiştim şimdi yine hamileyim 12 haftalık yine hiç bir belirtim yok ☺️
Senmerve Meryrel iniallah mide bukantılsrınız kusmalarınız okmaz ama herkezde bulantı kusma olmuyor ki bazı kişilerde olmadıgını duyunca keşke beni se bulanmasa diyorum dert etme sıkma canını 7. Haftanda falan başlar muhtemelen bulantı
emiras59 Meryrel ben hiçbir belirti yaşamadım hamilelikle ilgili herkesin vücudu farklı kötü düşünmeyin
_Masal_ Uyku ve tavuk yememek dışında bende öyle belirtiler yaşamadım. 3.aydan sonra olursa bilemiyorum.
Esps_ Meryrel merhaba ben kaldım benim ilk 3 ay hiç bir belirtim olmadı hatta umutsuzdum olmadı galiba diye düşünüyordum testte pozitifi görünce şok olmuştum. Herkesin hamileliği bir olmuyor bazılarında kaşık ağrısı bazılarında bel bazılarında da hiç bişey. Bel ve sırt ağrısını doktoruna sor ama bazıları tutunma ağrısı diyor bazıları tekrardan bthc istiyor
Nelmali Meryrel tahlil sonuçların normalse panik yapma ve keyfini çıkar her hamilelik kendine özeldir belki hiç sorunsuz geçecek bu dönemin zaten gelecekse bir anda geliyor su an erken
Seda-34 Meryrel benim adet gecikmesi dışında hemen hiç belirtim olmadı😊 mide bulantısı da yaşamadığım için 3. Aya kadar hamile olduğumu bile anlamazdım adetim kesilmese. 3. Ayda bir mide yanması başladı ki evlerden ırak bi öyle gebelik belirtim oldu onun dışında hiç belirtim yoktu herkeste olacak diye bir şey yok hiç endişelenmeyin şanslı olduğunuzun göstergesi bence😊