Merhaba ben bu ay klomen kullandım doktor kontrolünde ve yarın adet günüm bilenen belirtilerim yok örneğin kasık batması göğüs hassasiyeti vs. Ama 2-3 gündür vajinal kaşıntım var karnımın alt tarafında sanki balonlar patlıyor gibi😂 bir de afedersiniz akıntım beyaz ve sümüksü bu belirti olabilir mi sizce ??