Denis19 cnm bence peeling tarzi sürüp çok bekletmeden yıkadigin seylerden bisey olmaz ama yuzune krem sürmeye karşıyım ben çünkü deri altindan bebeğe geçiyormuş yani yuzune sürüp aksama kadsr yada gecr sürüp sabah kadsr kaliyor ya yuzunde onlara karsiim.yoksa yuzumu losyonla arada bir temizliyorum yikiyorum guzelce .ellerime ayaklarima peeling yapiyorum insan rahatliyor yapica😊