Pinar1234- Iyi günler hanımlar. İş için raporu ne zaman aldiniz doktorunuzdan acaba ? Ben 37 haftaligim biraz geç mi kaldim bnden istediler ama unuttum almayı verir mi acaba 36 haftalik raporu ya
Ceydat Pinar1234- normalde 32 hafta fakat son 1 ay klana kadar çalışabilirsiniz haklarınız doğum sonrasına aktarılıyor. İzin aldıktan sonra ki 4 ay doğum izni ve 4 ayın ageri ücret üzerinde toplam olarak verilen doğum parası aynı şekilde alınıyor.
Berna4161 Pinar1234- ben 3 sene önce 32. Haftada almıştım raporumu. Değişmedi ise şayet 32. Haftadan itibaren veriliyordu raporlar.
Parsbebiko Pinar1234- ben 32 haftada çalışır raporu aldım 37 de izne ayrildim sizede verir doktorunuz
Minecnbs Bildigim kadariyla 32. Haftadan itibaren alabiliyorsunuz Dogumdan once ne kadar gec alirsaniz raporu kalan gunler dogum sonrasina aktarilacaktir.
Pinar1234- Esraanil evet is yeri bnden 36 haftada istedi bn gecen hafta unuttum şimdi 37 oldum verir mi doktor acaba
Pinar1234- Ceydat şimdi bna doktor verir mi 36 haftada rapor bn 37 su an yarin gidicem insallah verir unuttum geçen hafta istemeyi is yeri de benden beklemiş
Ceydat Pinar1234- veriyor veriyor doktorundan iste. Utlaka 32.hafta dan sonra istediğin zaman alabilirsin 37. 38 farketmiyor. Bende 36. Haftada alıcam doktorla konuşmuştum çünkü olur o zaman veririz demişti